♥♡♥ JGS ♥♡♥

♥♡♥ JGS ♥♡♥
Hey Guys , thanks for visit my blog , leave your link blog down here and i will visit your blog later :) thanks , love yaa ! ♥ ♥

WGM Taemin & Naeun Couple Download FULL Episode 1 - 17 (ENGSUB)

 WGM Taemin and Naeun / CUTE COUPLE (Download Link/DL)

please wait for 5 seconds and then click "skip ad"


Episode 1
Part 1/1

Episode 2
Part 1/1

Episode 3
Part 1
Part 2

Episode 4
Part 1
Part 2

Episode 5
Part 1
Part 2

Episode 6
Part 1
Part 2

Episode 7
Part 1
Part 2

Episode 8
Part 1
Part 2
Part 3

Episode 9
Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
Part 5

Episode 10
Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
Part 5

Episode 11
Part 1
Part 2

Episode 12
Part 1
Part 2
Part 3

Episode 13
Part 1
Part 2
Part 3
Part 4

Episode 14
Part 1
Part 2

Episode 15
Part 1
Part 2
Part 3


Episode 16
Part 1
Part 2
Part 3

Episode 17
Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
Part 5

DL Link Credit: Kpopmylove.wordpress / kpopmylove2.blogspot
i do not own any videos or claim any videos as mine.
 


Thanks for reading ! :)

Mungkin mampu mengubah hidup ku, insyaallah~

ASSALAMUALAIKUM~

hai korang..wassup pe cer? hehe..
saya agak lama sudah tak berupdate macam ni..
harap kabar baik semua..saya disini alhamdulillah sihat..
sejak akhir-akhir ni cuaca agak panas, so banyakkan minum air kosong yer.. :) 

so korang nampak tajuk kan? "mungkin mampu mengubah hidup, insyaallah~"
ha sebenarnya ni semua ada kena mengena dengan masa depan saya..
setelah setahun saya mengganggur akhirnya saya terdetik nak buat sesuatu untuk mengubah
masa depan saya..insyaallah..

alkisahnya..
sudah genap dua bulan saya belajar menjahit di sebuah institusi yang bernama KEMAS..
saya langsung tak menyangka yang menjahit ni boleh menjadi suatu perkara yang sangat menyeronokkan. pada mulanya ummi(mak saya) bertanya yang saya ni berminat tak mahu belajar menjahit, tapi ketika itu saya langsung takde minat untuk menjahit.
Walaupun saya takde minat mase tu, tetapi saya ikutkan saja untuk mencuba.
Dan saya tak menyangka langsung yang minat untuk menjahit tu datang selepas hari kedua saya belajar.
Dalam hati saya berbicara.."Ya Allah..ini kah yang kau cuba tunjukkan setelah setahun 2 bulan aku mengganggur??".
Hanya Allah je tahu hati saya ketika itu..

Dan sekarang setelah dua bulan saya belajar, saya dah mampu membuat blouse dan Kain A-Line..
insyaallah seterusnya saya akan belajar membuat baju kurung di bawah bimbingan Cikgu..

Jadi betul jugak kata orang 'belum cuba belum tahu'..
Saya dulu pernah berimpi mempunyai perniagaan sendiri..
Tapi tu semua Allah yang tentukan..kita hanya mampu merancang..
Wassalam..




Thanks for reading ! :)

One Great Step Returns Poster


INFINITE 'One Great Step Returns' (OGSR) Poster









CREDIT TO: woolliment.com / ifnt7.com

Thanks for reading ! :)

Homestay MYCJ (Kuala Terengganu, Trg)

Homestay MYCJ (Gong Badak, Kuala Terengganu, Trg)






- Keselesaan bilik bertaraf hotel.

- Parking berbumbung disediakan.


- Setiap bilik dilengkapi dengan katil kelamin, bilik air, television, aircond etc

- RM65/room.


-For MUSLIM only.


- Berdekatan dengan pusat pengajian tinggi (UMT, UNISZA, IPG, ILP etc), Stadium negeri, Lapangan Terbang Sultan Mahmud, lebih kurang 3km dari pantai rekreasi Teluk Ketapang (ikan celup tepung).

- Banyak kemudahan kedai makan berhampiran rumah.

- Lebih kurang 15km dari pusat bandar.

- Berhampiran dengan pasaraya, dll

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi/SMS ke 0199106961/0148199277

atau email ke PenginapanMYCJ@gmail.com

atau boleh lawati twitter kami di @Homestay_MYCJ

Thanks for reading ! :)

Coming SOON~

I'll be back soon! InsyaAllah~
Thanks for reading ! :)