♥♡♥ JGS ♥♡♥

♥♡♥ JGS ♥♡♥
Hey Guys , thanks for visit my blog , leave your link blog down here and i will visit your blog later :) thanks , love yaa ! ♥ ♥

BOF ? ape tu BOF ?? ^^

BOF tu singkatan dr BOYS OVER FLOWER ! <3
BOF ni pasti dikenali bg peminat drama korea.. kn kn ~
ngee~ 
termasuklah aku ... ^^
cite ni sebenarnye dah berjaman2 dah..
aku je yg baru tgok.. 
ye ye.. aku taw.. =,=  *aku agk ketinggalan zaman la*
maybe terlampau mnat kot , 
smpai aku dah khatam beberapa kali dah cite ni...
ngeeee ~ 
pnya laa syok..
romantik le katekan..
haha !  ;p
ag pn, hero-hero dlam ni ganteng banget, 
*the main purpose* ;D
bagi peminat drama korea mesti korang xkn lepaskn peluangkan.. 
da la romantik , ganteng , CUTEface plak tuu :D
mmg xpuas laa nengok byak kali pn.. ^^
so bg yg xtgok ag ,
jgn lepaskn peluang tgok,
bg yg dah tgok , give me five~ ;p
tetttt !! :D


ni antara gmba hero-hero dlm drama ni yg wat aku xle tdo malam.. *poyo* ngeee~ <3<3 ^_^


next update, ade lagi kisah BOF ni yang aku nak share.. wait and see ! ^^


Thanks for reading ! :)

0 comments:

Post a Comment