♥♡♥ JGS ♥♡♥

♥♡♥ JGS ♥♡♥
Hey Guys , thanks for visit my blog , leave your link blog down here and i will visit your blog later :) thanks , love yaa ! ♥ ♥

final OH final !~

Assalamualaikum.....
hurmmmmm,
da lame gk yer xupdate blog...
ngeee~
busy busy busy...
fb pn jrang online..
yelaa, ngah final..
tp plik, ak x mcam dlu..
klu final ke, xfinal ke..
mesti ari2 wajib online fb..
hehe.. :p

skg klu xonline pn, tp klu nak study YA ALLAH..
"lazy" betol.. aku pn xtaw ape kene ngan aku..
klu mase sem 1 dlu, tak mcm skg..
subjek yg di amek pn agk "sesak nafas"..
yelaa, suma subjek nk kne membaca dan menghafal..
aku sejak dlu klau bab2 ni "lemah semangat" sgt2..adoiii~ =,=
ape laa nk jadi ngn aku neh..

tapi, aku xnak laa pointer aku rendah dari sem lepas...
TIDAKKKKK!!!!! =_=
mati laa ku klau jatoh.. 
dah laa loan baru dpat sem ni..
hurmmmm.. >,<

pape pn, aku berdoa semoga aku lebeh rajen dr dlu..
aminnn~ huk3..
"lazy" tu lumrah dlam hidup manusia kn, tp klu rajen tu, boleh kire ngn tgan kot..
ngeee~:p

k lerr, 
smpai sini je kot luahan ati sal FINAL~
smoga result aku tuk sem ni lebeh tgi..
4flat! aminnn ya robbal alamin.... :)
korang yg bljr pn nk jgk kn ? tipu laa xnk.. :p

tengs for ur visit at my BLOG~.. keep in touch ^_^
tata~ titi~  tutu~ toto~









Thanks for reading ! :)

0 comments:

Post a Comment