♥♡♥ JGS ♥♡♥

♥♡♥ JGS ♥♡♥
Hey Guys , thanks for visit my blog , leave your link blog down here and i will visit your blog later :) thanks , love yaa ! ♥ ♥

2nd day - fasting month

ASSALAMUALAIKUM ~


harini da masuk hari kedua umat islam berpuasa. agak penat, kelas agak padat, tapi aku redha. kita sbg student mmg cm ni. orang yg bekerja lagi teruk, terutama yang bekerja tengah panas, kita ni dikira beruntung, bljr dlm kelas, lagi untung dalam aircond lagi, ha kan. bersyukurlah korang. ;) 

okay harini ni aku nak ckp menu tuk harini, aku beli karipap inti ubi , feveret aku, bihun sup ayam, fev aku jugak. pastu beli ayam goreng aku nak mkn dgn bihun sup td. tu je aku pny menu tuk 2nd day. menu smlm lak aku makan bihun sup, popia goreng , ni pun  feveret aku dan karipap goreng cm harini. =) alhamdulillah aku bersyukur. dgn rezeki ALLAH taala bg kat aku. =) okay last for today, selamat berbuka ya kat korang2 semua. sebelum berbuka baca doa berbuka dulu, jgn gelojoh sgt noh. hihi =))


nyum~ nyum~ nyum~~!!  ^_^

wassalam ~

Thanks for reading ! :)

0 comments:

Post a Comment