♥♡♥ JGS ♥♡♥

♥♡♥ JGS ♥♡♥
Hey Guys , thanks for visit my blog , leave your link blog down here and i will visit your blog later :) thanks , love yaa ! ♥ ♥

aku cemburu buta ? omg ! -_-

ASSALAMUALAIKUM ~

hai korang!  ape cer ?
okay da lame saya tak update blog..
busy memanjang selepas cuti midterm ritu.. -_-
hari ni saya nak bercerita peristiwa aneh yang berlaku kat saya..

korang nmpk tajuk kan ? haaa..
arini saya nak cite tentang perasaan aneh saya..
yang berlaku 2 hari lepas..
saya pun tak taw kenapa saya tetibe boleh jadi camtu..

cite dia macam ni..
baru-baru ni hari selasa malam.. 
saya ada kelas malam.. abih kelas dalam kul 10..
bila sampai bilik saya buat ape yang patut..
pastu saya online laaa fb dalam kul 12.30 malam mase tu..
tetiba saya tergerak hati nak bukak fb si F ni..
bile saya bukak alangkah terkejut nya saya..
si F ni.. dia buat request family dengan salah seorang kawan yang saya kenal (si K)..
saya pun taktaw kenapa saya jadi cemburu bila si F ni buat request sibling ngan si K.
padahal saya dengan si K ni takda pape pun..
kitorang kawan ja.. itu yang saya pelik..
dan saya jugak kawan baik dengan si F..
kitorang tak pernah ada gaduh-gaduh or apa..
dia pun kawan fb saya je..
perasaan cemburu tiba-tiba datang menerjah..
nak kata saya ada perasaan kat si K ? no way..

si K da berpunya dan saya kenal si K pnya GF..
selama ni saya tak pernah ada perasaan nak cemburu ke ape bila ade orang buat request sibling nan si K..
tapi bila si F ni, saya tiba-tiba jadi cemburu.. cemburu saya tak bersebab..
malam tu saya jadi cemburu + bengang..
kenape saya ada perasaan camtu ? saya pun tak taw..
PELIK SANGAT..
sehingga hari ni saya asyik duk fikir kenapalah saya ada perasaan macam tu kat dia..
cemburu buta + tak bersebab.. -_-
saya sendiri tak taw kenapa boleh cemburu..
hanya ALLAH saja yang tahu..
waallahualam..
semoga perasaan aneh ni cepat berlalu pergi..
amin.. -_-


WASSALAM ~

Thanks for reading ! :)

2 comments: