♥♡♥ JGS ♥♡♥

♥♡♥ JGS ♥♡♥
Hey Guys , thanks for visit my blog , leave your link blog down here and i will visit your blog later :) thanks , love yaa ! ♥ ♥

BEST ! LOVE IT !

ASSALAMUALAIKUM ~

hai-hai korang semuaaa.. semoga sehat hendaknya cam selalu..
smile alwayss... :)

okay post arini menarik dan tertarik bagi saya dan saya sangat sukaaa okay ! :)
dan arini tetibe tergerak ati nak post pasal korean drama..
hee i love it ! <3

skrg ni saya sedang menonton drama SUNGKYUNKWAN SCANDAL ! <3
dan skg sy tngah tonton episod 7 or 8 camtu..
mula-mula tengok saya ingatkan cite ni membosankan...
tapi bile masok episod 3 jalan cite dye da jadi maken menarik..
setakat yang saya tengok ni kan, jalan cite dye cam lebeh kurang ngan cite YOU'RE BEAUTIFUL..
girl menyamar jadi boy.. dan masing2 menyamar disebabkan ade kepentingan masing2..

okay.. yang dalam cite You're Beautiful ni ade pasangan kembar yang name Go Mi Nam & Go Mi Nyu..
yang girl ni (Go Mi Nyu) terpaksa menyamar jadi Go Mi Nam.. dan terpaksa menyanyi dan join grup AN.JELL.. Go Mi Nyu terpaksa menyamar disebabkan mahu cari ibu kandung diorang yang terpisah sejak dorang masih bayi lagi.. Go Mi Nyu terpaksa menyamar jadi abg dia disebabkan abg dye terpaksa mengambil rawatan di luar negara.. 

berbeza sket dari Sungkyunkwan Scandal.. adk beradik Kim Yoon Shik & Kim Yoon Hee..
yang girl ni (Kim Yoon Hee) terpaksa menyamar dan guna nama adk dye Kim Yoon Syik tuk masuk sebuah kolej biasiswa (Sungkyunkwan)  tuk menyara ibu dan adk dy , dan dalam masa yang sama, adk dy (Kim Yoon Shik) memerlukan rawatan ats penyakit dye.. Disebabkan itu dye perlu masuk Sungkyunkwan scandal , sbb kolej tu menaja semua perbelanjaan tuk bljr.. :)

saya memang suka kalau tengok cite yang macam ni...
girl menyamar jadi boy , tapi tak penah jmpe ag kot boy menyamar jadi girl,, hihii :p
klao korang penah tgok cite yg boy menyamar jadi girl , kongsi lah kat ofyn..
mane tahu menarik kan.. nak jugak tgok.. :D

heee sape yang blom tgok 2-2 cite kat ats ni , try ar tgok.. 
kompem korang sukeee.. :)
pada sape yang da tgok.. THUMBS UP ! :D
k smpai sini dlu cite tuk kali ni... chow papai ! ^_^


p/s: rasa mcam bolot plak aku dok cite tuhh.. ape pon korang layannnnnn ! :D

WASSALAM ~





Thanks for reading ! :)

0 comments:

Post a Comment