♥♡♥ JGS ♥♡♥

♥♡♥ JGS ♥♡♥
Hey Guys , thanks for visit my blog , leave your link blog down here and i will visit your blog later :) thanks , love yaa ! ♥ ♥

Saya Lemah Tol Dalam Bab Ni :(

ASSALAMUALAIKUM ~

hai kengkawan.. ape kabar semua ? smoga sehat2 semua.. :)


Tajuk Post arini ade kaitan jugak dengan post yang lepas..

hurmm..  korang igt tak ? 
pasal test lorr.. :)

haaaa... sebenarnya saya ni lemah dalam bab-bab MENGHAFAL, MENGINGAT, MENGIRA dan sewaktu dengannya..
lagi-lagi kalau berkaitan dengan keluk-keluk..
sem lepas saya ade amek mikroekonomi.. memang banyak keluk subjek tuu..
tapi tahon ni alhamdulillah.. subjek makroekonomi tak banyak keluk ,
TETAPI banyak menghafal dan mengira..
HAAAAA~ aiyokkkk !  >,< 

siyes lemah.. dan saya belom jumpe cara atau taktik yang berkesan untuk cepat mengingati ape yang saya baca..
kalau korang ade taktik2 tu bole jugak korang2 share ngn saya kan..
sekaligus bantu saya jugak kann.. 
SHARING IS CARING ~ ^_^
mane tahu korang2 bantu saya pasnih boleh berkat ke.. :)

WASSALAM ~


Thanks for reading ! :)

2 comments: