♥♡♥ JGS ♥♡♥

♥♡♥ JGS ♥♡♥
Hey Guys , thanks for visit my blog , leave your link blog down here and i will visit your blog later :) thanks , love yaa ! ♥ ♥

SAYANG DATO' SAYA :)

ASSALAMUALAIKUM ~


Rasa-rasa kenal tak mamat encem ni ? :D



arini terasa nak update blog lagi..
nak kongsikan ape yg saya rase skg.. :)
kongsikan kegembiraan saya dengan korang2 yg sudi membaca blog saya..
hee.. ^_^

2-3 hari yang lepas bermula nye Kejohanan Badminton Terbuka All England..
Dan seperti yang saya harapkan , Dato' tu berjaya menaikkan nama Malaysia lagi..
ALHAMDULILAH.. berkat doa-doa rakyat Malaysia dan usaha gigih beliau.. kemenangan berpihak kepada beliau dengan Match Point.. 

Dipetik dari Harian Metro Online :
'Perseorangan negara Datuk Lee Chong Wei mempertahankan kejuaraan perseorangan lelaki Kejohanan All-England di Birmingham, England pagi ini selepas menundukkan pemain China Lin Dan 21-17, 21-17. - Bernama'

Dengan kejuaraan beliau dan penyertaan beliau sememangnya menaikkan NAMA MALAYSIA DI PERINGKAT DUNIA.. :) 
TAHNIAH & TERIMA KASIH DATO' ! we all love you ! (^_^)v 





LIKE JIKA ANDA SUKA ! :)

Thanks for reading ! :)

0 comments:

Post a Comment