♥♡♥ JGS ♥♡♥

♥♡♥ JGS ♥♡♥
Hey Guys , thanks for visit my blog , leave your link blog down here and i will visit your blog later :) thanks , love yaa ! ♥ ♥

Saya Paling Tak Suka Manusia Macam Ni !

ASSALAMUALAIKUM ~

pe kabar semua ?
arini saya merasa nak post DUA kali plak..
yelah semalam tak sempat nk post pape kat blog..
busy kelas , penat , kje belambak2.. >,<

so arini izinkan saya nak berceloteh banyak2..
arini saya nak luah somthing kot..
HIPOKRIT ? TALAM DUA MUKA ? BAIK ADA MAKNA ?
Ya Allah.. saya paling tak suka manusia macam neh..
korang mesti da penah kot kene & merasa ngn orang2 camni..
termasuklah saya.. 
tapi nak wat mcm mane , dah dorg camtu.. 
kte nak wat cane lagi kan ?
so korang kene banyak100x bersabar..
haa tengok smpai 100x..

jap... saya da boleh agak ni...mesti korang nk cakap camni kan..
"kesabaran ade batasnye".. 
ye ye.. saya taw.. saya pon camtu.. >.<
satu ari memang akan meletup jugak..
KEBABOMMM ! 

tapi ape kita boleh buat ?
kita sebagai manusia banyak sangat kelemahan dan kekurangan..
tiada yang sempurna..
kita hanya boleh berdoa orang-orang spesis camni boleh berubah satu hari nanti..
semoga ALLAH bukakan mata hati mereka satu hari nanti..
AMIN !

WASSALAM ~



Thanks for reading ! :)

9 comments:

  1. sabo neh . .follow blog sye pat meh . .

    ReplyDelete
  2. http://mncitmchuk.blogspot.com/2011/03/my-1st-giveaway-by-shida-dan-esya.html

    ReplyDelete
  3. knpe yunk ? da tgok..yg sal tag nme tu kan ?

    ReplyDelete
  4. http://chientazieya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. okayh.. i will follow ur blog :)

    ReplyDelete
  6. laaaaaaaa..k.azie upenye... eee..hahaa :p

    ReplyDelete